Thursday, February 5, 2009

Unilever και Μillenium Goals


Η Unilever είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κόσμο με προϊόντα που αφορούν την διατροφή, την προσωπική υγιεινή, την ομορφιά και την καθαριότητα με δραστηριότητες σε 100 περίπου χώρες και με τα προϊόντα της να πωλούνται σε 50 από αυτές και πάνω. Η Unilever έχει ως πεποίθηση ότι οι επιχειρήσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των Στόχων της Χιλιετίας που έχουν τεθεί από τα Ηνωμένα Έθνη. Επίσης θεωρεί ότι δεν μπορεί να μείνει αμέτοχη αλλά να γίνει μέρος της λύσης. Αλλά οι εταιρίες μπορούν να παίξουν ρόλο μόνο αν αποτελούνται από συνειδητοποιημένους και ευαισθητοποιημένους υπαλλήλους .

Σκοπός της εταιρίας όμως δεν είναι απλά η εθελοντική ή φιλανθρωπική βοήθεια αλλά η συνεισφορά των επιχειρήσεων της στην κοινωνία και οι διαδραστικότητας με τις κοινωνίες που υπηρετεί. Έτσι, η ήταν από τις πρώτες εταιρίες που υπέγραψε τη συμφωνία για τους Στόχους της Χιλιετίας. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;
Συμβάλλει και στους 8 στόχους της χιλιετίας μέσω win-win συμφωνιών, “the business of doing business”.

Πιο συγκεκριμένα, προκειμένου να καταπολεμήσει την μητρική θνησιμότητα και να βελτιώσει τη μητρική υγεία, δημιούργησε στην Ινδία το πρόγραμμα Shakti μέσω του οποίου εκαπιδεύει τις ντόπιες γυναίκες και τις βοηθάει να στήσουν τοπικές μικρο-επιχειρήσεις με προιόντα σε ειδικό μέγεθος και χαμηλή τιμή. Με αυτό τον τρόπο και η εταιρία διασφαλίζει την είσοδο των προιόντων της σε μια αγορά που δεν θα μπορούσε να έχει πρόσβαση σε αυτά τα αγαθά και ταυτοχρόνως δίνει την ευκαιρία στις γυναίκες να βγάζουν ένα ικανοποιητικό εισόδημα και να βοηθούν την κοινότητά τους.
Επέκταση αυτού του προγράμματος αποτελεί η πρωτοβουλία Shakti Vani που συμβάλλει στη διάδοση μηνυμάτων για τη σωστή υγεία και φροντίδα σε ανθρώπους απομακρυσμένων περιοχών. εκπαιδεύει ντόπιες γυναίκες για να ενημερώσουν τους κατοίκους σχετικά με πρακτικές που αφορούν τη βασική υγεία όπως η σωστή υγιεινή, η πρόληψη ασθενειών η φροντίδα πριν και μετά τον τοκετό χρησιμοποιώντας οπτικές εικόνες και διαφημίσεις για να ξεπεράσουν το πρόβλημα του αναλφαβητισμού σε αυτές τις χώρες. Μέσω αυτού του προγράμματος η Unilever ενίσχυσε την γνώση και την ευαισθητοποίηση σε θέματα υγείας σε πάνω 50,000 χωριά.
Περισσότερες πληροφορίες στην σελίδα: http://www.hllshakti.com/sbcms/temp1.asp?PId=46802206

Σειραγάκη Κλειώ

No comments: